Dat kan toch nooit, hij was echt ZWART! Ok dat die kinderen geen kroeshaar hebben, maar zo blank kan volgens mij echt nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef Hephaistos. het volgende:
De moeder is toch blank? Blijkbaar de dominante genen in dit verhaal...
Ach er zijn best veel foto's waarvan ze in gewone kleren als doodnormale kinderen over straat gaan. Maar dat is niet zo spectaculair voor de pers. Michael was een freak en zo moestie geportretteerd worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:01 schreef Innisdemon het volgende:
Ze zijn nu in ieder geval van die debiele verkleedpartijtjes af. Kunnen ze eens normaal over straat.
Ja idd, vond ik op die foto ook. Beetje aboriginal achtigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:59 schreef alors het volgende:
Hier vind ik t meiske wel halfbloedtrekjes hebben
[ afbeelding ]
arme kinderen toch
Ja, maar er zijn twee moeders in het spel. Blancket of hoe je het ook schrijft is weer van een andere moeder, en die ziet er volgens mij ook gewoon blank uit.....beetje vaag zo vaak op rijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef Hephaistos. het volgende:
De moeder is toch blank? Blijkbaar de dominante genen in dit verhaal...
Kids Gullit:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Michael zal wel net als de meeste zwarte Amerikanen wat recessieve blanke genen gehad hebben, dat kan het verschil maken.
Gullit of Rijkaart hebben ook een paar blanke kids.
Mwah, die is wel duidelijk halfbloed...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:30 schreef Cee het volgende:
Mariah Carey heeft ook een zwarte vader. En die ziet er naar mijns inziens ook blank uit.
ruud gullit is zelf halfbloed, hij had een blanke nederlandse moederquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:44 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Kids Gullit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:56 schreef alors het volgende:
Zijn handen waren ook wit, en zn borstkas ook, die gaat ie echt niet echte keer schminken. HUidziekt of bleken, ik weet het niet.
[ afbeelding ]
Dit zijn de 2 oudste, Paris en Prince Michael de zoveelste. Mixjes kunnen wel eens wat blank uitvallen, maar meerdere keren zo blank is wel opvallend. Maar goed, hij is erbij geweest vanaf de bevalling, ik denk dat het hem weinig kon schelen. Sterker nog, misschien wilde hij zijn genen wel niet doorgeven.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Of ze is gewoon keihard vreemd gegaan natuurlijk...
Ik dacht dat blakent licht getint wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:07 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn twee moeders in het spel. Blancket of hoe je het ook schrijft is weer van een andere moeder, en die ziet er volgens mij ook gewoon blank uit.....beetje vaag zo vaak op rijZeker omdat normaalgesproken juist zwarte genen dominant zijn over witte genen volgens mij (ik zie tenminste zelden dat bij een wit-zwart koppel er geen bruinachtig kind of zwart kind uitkomt).
Is het wel echt bewezen dat die kids van hem zijn? Michael Jackson was toch ook a-seksueel werd vaak beweerd en heeft dus ook niet echte seks gehad met die vrouwen? (was geloof ik allemaal kunstzinnige inseminatie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |